Witajcie na moim blogu!

Miniatury to wspaniałe hobby.

sobota, 25 września 2010

Pokoik artystki

A to już zdjęcie gotowego pokoju. Lalka jest z resinu, a wnętrze szafy zapchane jest ciuszkami w części dla lalki Barbie (odrobinę za duża skala, ale na wieszakach w szafie tego nie widać tak bardzo) i w częsci poskładanymi kawałkami materiału.
Na parapecie siedzi sobie miś, a obok niego stoi kaktus zrobiony z modeliny wysychającej (air drying), pomalowanej farbą akrylową i posypane rządkami pieprzu. Sztalugi zrobiłam sama z listewek, a projekt oparłam na zdjęciu normalnej sztalugi. Bardzo ładnie mi to wyszlo i nawet kilka egzemplarzy sprzedałam.
Owoce to też moja produkcja, ale nadal trochę przy duże, to jednak wymaga dużo wprawy.
Pudełka farbek to zwykłe "printables", jest tu mnóstwo detali, których nie zamierzam opisywać wszystkich, tylko te wazniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz