Witajcie na moim blogu!

Miniatury to wspaniałe hobby.

sobota, 25 września 2010

Na dziś

Najwiekszy problem z uzupełnieniem bloga to czas, bo strasznie to jednak czasochlonne zajęcie jest, więc będę to robić partiami, zresztą i cierpliwości do ładowania zdjęć chwilami mi brakuje.
Jeszcze całkiem sporo zostało do dopakowania, niestety.. Tzn. nie tak, niestety brak mi czasu i cierpliwości, żeby to wszystko wrzucić na bloga jednorazowo, hehe, ale powolutku dam radę.
Co do mojego nowego projektu to już go sobie komplikuję, hehe. Ponieważ na dole ma być księgarnia, a na górtze część mieszkalna, to usunę schody wewnętrzne, a za to od górnego tarasiku dam schody prowadzące do małego ogródka, dostawianego do domku. To taka obecna koncpecja, ale co wyjdzie to nigdy nie wiadomo, bo koncepcje się zmieniają.
Gzrebałam sobie w moich zbiorach i znalazłam kilka fajnych papierów, tj. próbki  tapet winilowych i specjalne papiery dekoracyjne. Idealne dla mojego nowego projektu.
Chyba powinnam sobie jakoś rozrysować planowane zmiany, hehe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz