Witajcie na moim blogu!

Miniatury to wspaniałe hobby.

niedziela, 14 listopada 2010

Nowy swap - "filled bag"

Dzisiaj zaczęłam i dzisiaj skończyłam. Sześć kompletów dla uczestników oraz niektóre rzeczy w kilku sztukach do swojego projetku (z wyjątkiem torby). Zestaw zawiera torbę, terminarz z modeliny (w najbliższym czasie postaram się usiąść i napisać instrukcję, jak go zrobić), trzy zeszyty, mazaki, gumkę, portfelik, dwie paczki chipsów i puszkę coli lub pepsi.





Mazaki i portfel, podobnie jak terminarz, zrobione są z modeliny. Zeszyty to wydruki naklejone na takie coś, nie pamietam jak to sie nazywa u nas, ale mozna dostać w sklepach plastycznych, takie miętkie coś, zczego się często wycina rozmaitości dla dzieciaków itd. Fajna rzecz do robienia cienkich książek i zeszytów. Gumka do ścierania też jest z tego. Chipsy to wydruki, sklejone, napchane ręcznikiem papierowym (skrawkami oczywiście i ugniecionymi), oklejone na koniec tasmą klejącą. Puszka napoju jest z modeliny oklejonej wydrukiem. Znalazłam wydruki przeznaczone do sklejenia na kształt puszki, ale ciężko takie coś skleić, żeby wyglądało jak nleży, więc wybrałam modelinę (kształt podobnie jak mazaków) uzyskany za pomocą wyciskarki do modeliny.
Całkiem miły dzień miałam i oprócz swapa na wymianę mam zapas zeszytów, mazaków,\ terminarzy, gumek, a nawet chipsów i napojów do mojego nowego projektu, więc satysfakcjonujący to był dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz