Witajcie na moim blogu!

Miniatury to wspaniałe hobby.

piątek, 10 grudnia 2010

Jedzonka



No, popracowałam sobie dzisiaj nad kolejnym swapem, i wyszło fajnie. Na dodatek zrobiłam kilka sztuk, które nadadzą się na prezenciki dla współpracowników. Tylko cos jeszcze dorobić, małe torebeczki i karteczki i będzie milutko.
A poza tym swap pt. Bed & Breakfast jest praktycznie gotowy, chociaż zastanawiam się jeszcze nad ewentualnym dodatkowym elementem. Na razie mój swap składa sie z pólmiska z kawałkami melona z szynką i deski z plasterkami szynki z czymś tam (różnie, ser, kiełbasa, salceson, owoce, pieczarka), natomiast dla wspóółpracowników mam na razie tylko deski, ale może jeszcze coś wymyslę. Np. terminarz z modeliny, taki jak robiłam ostatnio...
Prace nad domkiem tez postepują, koncepcja kolorystyczna się rozwija, dobrze jest.






Powiedziałabym, że wyszło apetycznie, nawet jesli daleko temu do moich mozliwości. Well, pare lat temu robiłam rzeczy znacznie lepsze, ale życie się skomplikowało i teraz w pewnym sensie ucze się na nowo, chociaż takim znowu nowicjuszem też nie jestem... Hm, jestem gdzieś pośrodku.... Daleko od perfekcji, ale równie daleko od początkującego, hehe, chociaż wiele rzeczy musze na nowo przetrenować i przemysleć...

1 komentarz: